Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Contact | Autentificare
 
HOME DESPRE STEPS PARTENERI ACHIZITII CONTACT
RO | EN
Home > DESPRE STEPS > Calendar activitati

Calendar activitati

A1. Organizarea transferului de bune practici din Marea Britanie cu privire la dezvoltarea competențelor antreprenoriale ale populației active din cele 8 regiuni de dezvoltare
(ianuarie-august 2011)
• A1.1. Selecția experților care vor realiza transferul de bune practici din Marea Britanie (20 experți)
• A1.2. Organizarea și efectuarea vizitelor de lucru în Marea Britanie (2 vizite, 10 experți/vizită)
• A1.3. Formarea unei rețele/echipe de experți multiplicatori (una pentru fiecare regiune de dezvoltare), care să disemineze prin seminarii și formare profesională bunele practici transferate (64 experți) 

A2. Organizarea de seminarii pentru promovarea culturii antreprenoriale și a oportunităților de dezvoltare în rândul populației active din cele 8 regiuni de dezvoltare
(ianuarie-noiembrie 2011)
• A2.1. Planificarea seminariilor (calendar, tematici, invitați)
• A2.2. Desfășurarea seminariilor (4 seminarii/regiune)
• A2.3. Evaluarea activităților de organizare a seminariilor. 

A3. Pregătirea activităților de formare profesională pentru dezvoltarea competențelor manageriale și antreprenoriale ale populației active din cele 8 regiuni de dezvoltare
(aprilie-noiembrie 2011)
• A3.1. Pregătirea curriculei pentru programul de formare profesională destinat dezvoltării competențelor manageriale și antreprenoriale
• A3.2. Elaborarea suporturilor de curs și a materialelor adiționale pentru sesiunile de formare
• A3.3. Autorizarea programului de formare la CNFPA
• A3.4. Selectarea participanților la programul de formare profesională pentru antreprenori 

A4. Desfășurarea activităților de formare profesională a antreprenorilor
(decembrie 2011 – noiembrie 2012)
• A4.1. Planificarea și organizarea cursurilor
• A4.2. Derularea cursurilor
• A4.3. Evaluarea activității de formare și certificarea participanților 

A.5 Furnizarea de asistență antreprenorială în vederea dezvoltării afacerilor/ideilor de afaceri
(ianuarie 2011 – noiembrie 2013)
• A5.1. Realizarea unui e-spațiu, suport pentru dezvoltare antreprenorială prin informare, transfer de know-how și bune practici, e-learning
• A5.2. Acordarea asistenței pentru dezvoltarea/îmunătățirea planului de afaceri elaborat de cursanți în cadrul programului de formare profesională implementat prin proiect
• A5.3. Acordarea de asistență în vederea demarării unei afaceri 

A6. Informare si publicitate
(decembrie 2010 – noiembrie 2013)
• A6.1. Realizarea planului de informare (metodologie și obiective)
• A6.2. Organizarea și susținerea unui seminar de lansare a proiectului
• A6.3. Dezvoltarea imaginii corporative a proiectului
• A6.4. Realizarea și distribuirea materialelor de diseminare: broșuri, pliante, afișe, spot-uri și anunțuri în presă și la radio etc.
• A6.5. Organizarea și susținerea unui seminar de diseminare a rezultatelor proiectului 

A.7.Managementul, coordonarea si monitorizarea proiectului.
(decembrie 2010 – noiembrie 2013)

Conținutul acestui site este proprietatea Institutului Român de Cercetări Economico-Sociale și Sondaje-IRECSON și este protejat de legea copyright-ului și alte legi privind protecția proprietății intelectuale. Este interzisă copierea, descărcarea, printarea, publicarea, afișarea, procesarea, distribuirea, transferarea, traducerea, adăugarea, actualizarea, compilarea, adaptarea sau transformarea în orice formă a conținutului site-ului fără obținerea prealabilă a acordului scris din partea IRECSON.