Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Contact | Autentificare
 
HOME DESPRE STEPS PARTENERI ACHIZITII CONTACT
RO | EN
Achizitii: ANUNT DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE ACHIZITII Servicii de organizare evenimente (sesiuni de formare, examinare și consultanță) pentru anul III de implementare a proiectului finanțat prin contractul POSDRU/92/3.1/S/61332

Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

ANUNT DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE ACHIZITII Servicii de organizare evenimente (sesiuni de formare, examinare și consultanță) pentru anul III de implementare a proiectului finanțat prin contractul POSDRU/92/3.1/S/61332
Data: 20 martie, 2013

ANUNT DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE ACHIZITII
 
“Servicii de organizare evenimente (sesiuni de formare, examinare și consultanță) pentru anul III de implementare a proiectului finanțat prin contractul POSDRU/92/3.1/S/61332”
 
 
 
1. Denumirea, codul fiscal si adresa autoritatii contractante: INSTITUTUL ROMAN DE CERCETARI ECONOMICO-SOCIALE SI SONDAJE – IRECSON SRL, cod Fiscal 3328291 RO, str. Franceza nr. 68, sect.3, Bucuresti
 
2. Surse de finanțare: Achiziția se realizează în cadrul proiectului „Dezvoltarea competențelor antreprenoriale prin transfer transnațional de bune practici și formare profesională a întreprinzătorilor din România–STEPS”. Proiectul  este finanțat din următoarele surse: Contribuție publică națională – 6%, Contribuție comunitară – FSE – 94%. Cofinanțarea din Fondul Social European se face prin „Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013”, AP.3 „Creșterea adaptabilității lucrătorilor și a întreprinderilor”, DMI 3.1 „Promovarea culturii antreprenoriale”.
 
3. Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii : Procedura de atribuire aplicabila beneficiarilor privati de proiecte finantate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenta”, conform ordinul 1050/29.10.2012,  emis de Ministerul Afacerilor Europene si publicat in Monitorul Oficial nr-776/16.11.2012
 
4. Data semnarii contractului: 10-14.01.2013
 
5. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare : PRETUL CEL MAI SCAZUT
 
6. Numarul de oferte primite :
Lotul 1  -3
Lotul 2  -3
Lotul 3  -3        
Lotul 4  -3
Lotul 5  -3
Lotul 6  -3
Lotul 7  -3
Lotul 8  -4
 
 
7. Denumirea (numele) ofertantului castigator:
Lotul 1  - SC DAL TRAVEL SRL Bucuresti
Lotul 2  - SC DAL TRAVEL SRL Bucuresti
Lotul 3  - SC DAL TRAVEL SRL Bucuresti
Lotul 4  - SC DAL TRAVEL SRL Bucuresti
Lotul 5  - SC DAL TRAVEL SRL Bucuresti
Lotul 6  - SC DAL TRAVEL SRL Bucuresti
Lotul 7  - SC DAL TRAVEL SRL Bucuresti
Lotul 8   - SC LEV OR IMPEX SRL Bucuresti
 
 
 
 
8. Obiectul contractului:  CPV: 79952000-2 - „Serviciipentru evenimente” si CPV 55520000-1 “Servicii de catering”
9. Pretul contractului : 
 
Lotul 1  - 52.806,00 lei exclusiv TVA
Lotul 2  - 59.661,00 lei exclusiv TVA
Lotul 3  - 54.551,36 lei exclusiv TVA
Lotul 4  - 56.661,00 lei exclusiv TVA
Lotul 5  - 52.975,00 lei exclusiv TVA
Lotul 6  - 53.784,57 lei exclusiv TVA
Lotul 7  - 55.944,24 lei exclusiv TVA
Lotul 8  - 32.562,92 lei exclusiv TVA

CAUTA ANUNT ACHIZITIE

Cod anunt:
Data publicarii:

Noutāţi

Seminar de informare la Tulcea

Data: 8 aprilie, 2013

Seminar de informare la Iași

Data: 8 aprilie, 2013

Seminar de informare la Tg. Jiu

Data: 25 martie, 2013

Conținutul acestui site este proprietatea Institutului Român de Cercetări Economico-Sociale și Sondaje-IRECSON și este protejat de legea copyright-ului și alte legi privind protecția proprietății intelectuale. Este interzisă copierea, descărcarea, printarea, publicarea, afișarea, procesarea, distribuirea, transferarea, traducerea, adăugarea, actualizarea, compilarea, adaptarea sau transformarea în orice formă a conținutului site-ului fără obținerea prealabilă a acordului scris din partea IRECSON.