Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Contact | Autentificare
 
HOME DESPRE STEPS PARTENERI ACHIZITII CONTACT
RO | EN
Achizitii: Anunt publicitar privind CONSUMABILE DE BIROU

Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Anunt publicitar privind CONSUMABILE DE BIROU
Data: 15 septembrie, 2011

Lotul 1 -  Articole marunte de birou CPV- 30197000-6
Lotul 2 -  Accesorii de birou CPV- 30192000-1
 



Obiectul contractului de achizitie: “materiale consumabile pentru birou necesare pentru anul I de implementare a proiectului finantat prin contractul POSDRU 92/3.1/S/61332”

 
In atentia operatorilor economici interesati:
 

INSTITUTUL ROMAN DE CERCETARI ECONOMICO-SOCIALE IRECSON-SRL Bucuresti, institutie cu traditie in formarea profesionala, deruleaza proiectul „Dezvoltarea competentelor antreprenoriale prin transfer transnational de bune practici si formare profesionala a intreprinzatorilor din Romania – STEPS”, proiect finanțat din următoarele surse: Contribuție publică națională – 6%, Contribuție comunitară – FSE – 94%. Cofinanțarea din Fondul Social European se face prin „Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013”, ”, AP.3 „Creșterea adaptabilității lucrătorilor și a întreprinderilor”, DMI 3.1 „Promovarea culturii antreprenoriale”.

 

Pentru desfasurarea in bune conditii a activitatilor in cadrul proiectului este necesara achizitia  de materiale consumabile de birou de natura articolelor de birou si accesoriilor de birou.

 

In aceste conditii, va invitam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra in vederea achizitiei produselor anterior specificate  conform cerintelor tehnice de mai jos.

Nr.crt.

Descrierea produsului/serviciului/lucrării

Cant.
Lotul 1 Articole marunte de birou CPV- 30197000-6
1

Agrafe de 28mm/50 mm

10 cutii
2

Biblioraft de 7 mm, marmorat

15 buc
3
Capse 24/6
10 cutii
4

Coala carton 120g/mp, SRA3

250 coli
5

Coala carton 200g/mp, SRA3

130 coli
6

Coala carton 250g/mp, SRA3

360 coli
7

Coala carton 300g/mp, SRA3

580 coli
8

Coperti carton indosariere, imitatie de piele, culoare alb A4 (250 g/mp)

50 buc
9

Cutie arhivare carton (348x245x100 mm)

24 buc
10

Cutie arhivare carton (540x254x360 mm)

12 buc
11

Hartie copiator (80g/mp, 500 coli/top, 5 topuri/cutie) cu grad foarte ridicat de alb si stralucire, clasa A+

32 cutii
12

Plic C4 fara burduf, alb, 100g/mp, siliconic

50 buc
13
Plic CD
100 buc
14

Plicuri B4 cu burduf 130g/mp, siliconic

50 buc
15

Plicuri C4 cu burduf, 120 g/mp, siliconic

100 buc
16

Plicuri DL alb fara fereastra, siliconat, 80g/mp

100 buc
17

Post-it diverse culori 76x76 mm

10 buc
18

Separatoare/100/set (carton diverse culori)

600 buc
 
Lotul 2 Accesorii de birou CPV- 30192000-1
 
19

Banda adeziva transparenta 19x33

5  buc
20

CD printabil

350 buc
21

Coperti PVC transparent cristal, incolor, indosariere

50 buc
22

Dosare plastic (albastre, albe, negre)

100 buc
23

DVD printabil

50 buc
24

File protectie

300 buc
25

Index autoadeziv 25,4x43,2 mm, diverse culori, 50/set

6 seturi
26
Lipici  solid tip stick, mare
3  buc
27

Marker permanent flipchart 4 culori

4 buc
28

Marker whiteboard 4 culori/set

1 set
29

Pasta corectoare pe baza de solventi eterici

3  buc
30

Pix fara mecanism, varf fine point 0,8 mm, grosime scriere 0,3 mm, mina albastra

720 buc
31
Sine de prindere (3 mm) negru
50 buc
32

Spirale 6,8,10,11,12,14,16,18 (albe)

50 buc (pt fiecare dimensiune)
33

Textmarker fluorescent  (set de 5 buc)

1 set
34

Tus stampile albastru si negru (cate o buc. din fiecare)

2  buc
 
Tipul procedurii: PROCEDURA DE CERCETARE A PIEȚEI – STUDIU AL PIEȚEI
 

Doritorii pot depune oferta pentru fiecare lot cat si pentru ambele loturi


Criteriul aplicabil pentru atribuirea contractului și stabilirea ofertei câștigătoare este prețul cel mai scăzut.

Pretul ofertei va fi exprimat in lei , exclusiv TVA

 

Valoarea contractului si pretul produselor ofertate vor ramane nemodificate pe toata perioada de derulare a contractului, respectiv pana la data de 30.11.2011.

 

Daca se considera necesar a se suplimenta cantitatea de produse se vor incheia acte aditionale la contract, pretul produselor si conditiile de livrare vor ramane aceleasi ca in contract.


Adresa achizitorului: S.C. INSTITUTUL ROMÂN DE CERCETĂRI ECONOMICO-SOCIALE ȘI SONDAJE-IRECSON SRL, str Franceză, nr.68, cod poștal 030106, sector 3, localitate Bucuresti, Romania, tel/fax 021.315.62.63; 021.313.20.92, adresa internet: www.irecson.ro.

Pentru informații suplimentare legate de contractul de achiziție vă invităm să ne contactați la adresa achizitorului, persoana de contact Agachi Dumitra sau prin email la adresa: mona.agachi@irecson.ro. 

Oferta va fi valabila pana la data de 21.10.2011

 

Documentația pentru ofertanți: se poate ridica, în baza unei solicitări scrise în intervalul orar 10.00-17.00, de la sediul S.C. INSTITUTUL ROMÂN  DE CERCETĂRI ECONOMICO-SOCIALE ȘI SONDAJE – IRECSON S.R.L, str. Franceză, nr. 68, cod poștal 030106, sector 3, localitate București, persoana de contact: Agachi Dumitra, sau apasati aici.


Oferta va fi depusa pana la data de 21.09.2011 ora 12.00, la sediul achizitorului, prin fax la  numerele: 021.315.62.63; 021.313.20.92, sau prin email la adresa mona.agachi@irecson.ro.

 
 

CAUTA ANUNT ACHIZITIE

Cod anunt:
Data publicarii:

Noutāţi

Seminar de informare la Tulcea

Data: 8 aprilie, 2013

Seminar de informare la Iași

Data: 8 aprilie, 2013

Seminar de informare la Tg. Jiu

Data: 25 martie, 2013

Conținutul acestui site este proprietatea Institutului Român de Cercetări Economico-Sociale și Sondaje-IRECSON și este protejat de legea copyright-ului și alte legi privind protecția proprietății intelectuale. Este interzisă copierea, descărcarea, printarea, publicarea, afișarea, procesarea, distribuirea, transferarea, traducerea, adăugarea, actualizarea, compilarea, adaptarea sau transformarea în orice formă a conținutului site-ului fără obținerea prealabilă a acordului scris din partea IRECSON.