Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Contact | Autentificare
 
HOME DESPRE STEPS PARTENERI ACHIZITII CONTACT
RO | EN
Achizitii: Anunț publicitar privind achiziția de SERVICII DE INCHIRIERE DE SPATII CU DESTINATIA DE SĂLI DE CURSURI SI SESIUNI DE INFORMARE

Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Anunț publicitar privind achiziția de SERVICII DE INCHIRIERE DE SPATII CU DESTINATIA DE SĂLI DE CURSURI SI SESIUNI DE INFORMARE
Data: 29 august, 2011

ANUNȚ PUBLICITAR PRIVIND ACHIZIȚIA DE
 SERVICII DE INCHIRIERE DE SPATII CU DESTINATIA DE SĂLI  DE CURSURI  SI SESIUNI DE INFORMARE
 
Obiectul contractului: “Servicii de inchiriere de spatii cu destinatia de săli  de cursuri  si sesiuni de informare pentru anul I de implementare a proiectului finantat prin contractul POSDRU 92/3.1/S/61332”
Scurta descriere a obiectului contractului: Servicii de inchiriere de spatii aferente sesiunilor de informare/formare/examinare, pentru anul I de implementare a proiectului finantat prin contractul POSDRU 92/3.1/S/61332. Achizitia se va desfasura pe loturi. Fiecare lot reprezinta cate un oras din fiecare regiune de dezvoltare exceptand regiunea Bucuresti-Ilfov.  Se vor semna contracte distincte pentru fiecare lot. Un furnizor de servicii poate participa la mai multe loturi in condiiile in care poate dovedi ca isi desfasoara activitatea si in localitatea respectiva.
Specificatii tehnice :
Servicii de inchiriere de spatii cu destinatia de săli  de cursuri  si sesiuni de informare, după cum urmează:
Nr.crt.
Descrierea produsului/serviciului/lucrării
Cant.
Lotul 1 – Regiunea Sud- Muntenia, orașul Călărași
1
-          Sesiune de formare a antreprenorilor:
ü    Nr. sesiuni formare (grupe): 1 sesiune de formare
ü    Locație: Călărași
ü    Nr. participanți: aprox.26 participanți/sesiune formare
ü    Durată sesiune formare: 96 ore (8 ore/zi, 12 zile, 2 zile/weekend, 6 weekend-uri consecutive)
ü    Date de desfășurare: 15-16.10.2011; 22-23.10.2011; 29-30.10.2011; 5-6.11.2011; 12-13.11.2011; 19-20.11.2011.
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sala pentru desfășurarea sesiunii de formare pentru numărul de participanți menționat anterior  într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, precum și facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se poate servi masa și cele 2 pauze de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune cu măsuță/mese individuale/comune, scaune, birou/masă lector, birou/masă personal administrativ, cuier/e haine;
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet ;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial și va fi suficient de mare incât să asigure aranjarea mobilierului în cel puțin două modalități: teatru și  în „U”.
Pe toata durata desfășurării sesiunii de formare nu se va modifica locația spațiului în care se va desfășura această activitate.
1
2
-          Sesiune de examinare:
ü    Nr. sesiuni examinare (grupe): 1 sesiune examinare
ü    Locație: Călărași
ü    Nr. participanți: aprox. 30 participanți/sesiune
ü    Durată sesiune: 8 ore (1 zi)
ü    Data de desfășurare: 26 noiembrie 2011
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sala pentru desfășurarea sesiunii de examinare pentru numărul de participanți menționat anterior  într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, precum și facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se poate servi masa și cele 2 pauze de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune cu măsuță/mese individuale/comune, scaune, masă de conferințe pentru comisia de examinare, 2 mese pentru personal administrativ, cuier/e haine;
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial și va fi suficient de mare incât să asigure aranjarea mobilierului în cel puțin două modalități: teatru și  în „U”.
Se dorește ca sesiunea de examinare să se desfășoare în aceiași locație/spațiu în care s-a desfășurat și sesiunea de formare.
1
Lotul 2 – Regiunea Centru, orașul Târgu Mureș
1
-          Sesiune de informare:
ü    Nr. sesiuni: 1 sesiune de informare
ü    Locație: Târgu Mureș
ü    Nr. participanți: aprox. 50 participanți
ü    Durată sesiuner: max. 4 ore (1/2 zi)
ü    Data de desfășurare: 14 octombrie 2011
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sală pentru desfășurarea sesiunii de informare pentru numărul de participanți menționat anterior într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, iar locația să dispună de spații de parcare. Sala va dispune de facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se pot servi diverse produse alimentare in pauza de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune/scaune cu măsuță pentru participanți, o masă de conferințe pentru 5 persoane, scaune, o masă personal administrativ, cuier/e haine;
·         instalatie de sonorizare;
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial.
1
2
-          Sesiune de formare a antreprenorilor:
ü    Nr. sesiuni formare (grupe): 1 sesiune de formare
ü    Locație: Târgu Mureș
ü    Nr. participanți: aprox.26 participanți/sesiune formare
ü    Durată sesiune formare: 96 ore (8 ore/zi, 12 zile, 2 zile/weekend, 6 weekend-uri consecutive)
ü    Date de desfășurare: 15-16.10.2011; 22-23.10.2011; 29-30.10.2011; 5-6.11.2011; 12-13.11.2011; 19-20.11.2011.
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sala pentru desfășurarea sesiunii de formare pentru numărul de participanți menționat anterior  într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, precum și facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se poate servi masa și cele 2 pauze de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune cu măsuță/mese individuale/comune, scaune, birou/masă lector, birou/masă personal administrativ, cuier/e haine;
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet ;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial și va fi suficient de mare incât să asigure aranjarea mobilierului în cel puțin două modalități: teatru și  în „U”.
Pe toata durata desfășurării sesiunii de formare nu se va modifica locația spațiului în care se va desfășura această activitate.
1
3
-          Sesiune de examinare:
ü    Nr. sesiuni examinare (grupe): 1 sesiune examinare
ü    Locație: Târgu Mureș
ü    Nr. participanți: aprox. 30 participanți/sesiune
ü    Durată sesiune: 8 ore (1 zi)
ü    Data de desfășurare: 26 noiembrie 2011
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sala pentru desfășurarea sesiunii de examinare pentru numărul de participanți menționat anterior  într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, precum și facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se poate servi masa și cele 2 pauze de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune cu măsuță/mese individuale/comune, scaune, masă de conferințe pentru comisia de examinare, 2 mese pentru personal administrativ, cuier/e haine;
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial și va fi suficient de mare incât să asigure aranjarea mobilierului în cel puțin două modalități: teatru și  în „U”.
Se dorește ca sesiunea de examinare să se desfășoare în aceiași locație/spațiu în care s-a desfășurat și sesiunea de formare.
1
Lotul 3 – Regiunea Sud- Est, orașul Constanța
1
-          Sesiune de informare:
ü    Nr. sesiuni: 1 sesiune de informare
ü    Locație: Constanța
ü    Nr. participanți: aprox. 50 participanți
ü    Durată sesiuner: max. 4 ore (1/2 zi)
ü    Data de desfășurare: 20 octombrie 2011
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sală pentru desfășurarea sesiunii de informare pentru numărul de participanți menționat anterior într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, iar locația să dispună de spații de parcare. Sala va dispune de facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se pot servi diverse produse alimentare in pauza de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune/scaune cu măsuță, o masă de conferințe pentru 5 persoane, scaune, o masă personal administrativ, cuier/e haine;
·         instalatie de sonorizare;
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial.
1
2
-          Sesiune de formare a antreprenorilor:
ü    Nr. sesiuni formare (grupe): 1 sesiune de formare
ü    Locație: Constanța
ü    Nr. participanți: aprox.26 participanți/sesiune formare
ü    Durată sesiune formare: 96 ore (8 ore/zi, 12 zile, 2 zile/weekend, 6 weekend-uri consecutive)
ü    Date de desfășurare: 15-16.10.2011; 22-23.10.2011; 29-30.10.2011; 5-6.11.2011; 12-13.11.2011; 19-20.11.2011.
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sala pentru desfășurarea sesiunii de formare pentru numărul de participanți menționat anterior  într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, precum și facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se poate servi masa și cele 2 pauze de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune cu măsuță/mese individuale/comune, scaune, birou/masă lector, birou/masă personal administrativ, cuier/e haine;
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet ;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial și va fi suficient de mare incât să asigure aranjarea mobilierului în cel puțin două modalități: teatru și  în „U”.
Pe toata durata desfășurării sesiunii de formare nu se va modifica locația spațiului în care se va desfășura această activitate.
1
3
-          Sesiune de examinare:
ü    Nr. sesiuni examinare (grupe): 1 sesiune examinare
ü    Locație: Constanța
ü    Nr. participanți: aprox. 30 participanți/sesiune
ü    Durată sesiune: 8 ore (1 zi)
ü    Data de desfășurare: 26 noiembrie 2011
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sala pentru desfășurarea sesiunii de examinare pentru numărul de participanți menționat anterior  într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, precum și facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se poate servi masa și cele 2 pauze de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune cu măsuță/mese individuale/comune, scaune, masă de conferințe pentru comisia de examinare, 2 mese pentru personal administrativ, cuier/e haine; 
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial și va fi suficient de mare incât să asigure aranjarea mobilierului în cel puțin două modalități: teatru și  în „U”.
Se dorește ca sesiunea de examinare să se desfășoare în aceiași locație/spațiu în care s-a desfășurat și sesiunea de formare.
1
Lotul 4 – Regiunea Nord- Est, orașul Iași
1
-          Sesiune de informare:
ü    Nr. sesiuni: 1 sesiune de informare
ü    Locație: Iași
ü    Nr. participanți: aprox. 50 participanți
ü    Durată sesiuner: max. 4 ore (1/2 zi)
ü    Data de desfășurare: 2 decembrie 2011
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sală pentru desfășurarea sesiunii de informare pentru numărul de participanți menționat anterior într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, iar locația să dispună de spații de parcare. Sala va dispune de facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se pot servi diverse produse alimentare in pauza de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune/scaune cu măsuță, o masă de conferințe pentru 5 persoane, scaune, o masă personal administrativ, cuier/e haine;
·         instalatie de sonorizare;
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial.
1
2
-          Sesiune de formare a antreprenorilor:
ü    Nr. sesiuni formare (grupe): 1 sesiune de formare
ü    Locație: Iași
ü    Nr. participanți: aprox.26 participanți/sesiune formare
ü    Durată sesiune formare: 96 ore (8 ore/zi, 12 zile, 2 zile/weekend, 6 weekend-uri consecutive)
ü    Date de desfășurare: 15-16.10.2011; 22-23.10.2011; 29-30.10.2011; 5-6.11.2011; 12-13.11.2011; 19-20.11.2011.
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sala pentru desfășurarea sesiunii de formare pentru numărul de participanți menționat anterior  într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, precum și facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se poate servi masa și cele 2 pauze de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune cu măsuță/mese individuale/comune, scaune, birou/masă lector, birou/masă personal administrativ, cuier/e haine;
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet ;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial și va fi suficient de mare incât să asigure aranjarea mobilierului în cel puțin două modalități: teatru și  în „U”.
Pe toata durata desfășurării sesiunii de formare nu se va modifica locația spațiului în care se va desfășura această activitate.
1
3
-          Sesiune de examinare:
ü    Nr. sesiuni examinare (grupe): 1 sesiune examinare
ü    Locație: Iași
ü    Nr. participanți: aprox. 30 participanți/sesiune
ü    Durată sesiune: 8 ore (1 zi)
ü    Data de desfășurare: 26 noiembrie 2011
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sala pentru desfășurarea sesiunii de examinare pentru numărul de participanți menționat anterior  într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, precum și facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se poate servi masa și cele 2 pauze de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune cu măsuță/mese individuale/comune, scaune, masă de conferințe pentru comisia de examinare, 2 mese pentru personal administrativ, cuier/e haine; 
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial și va fi suficient de mare incât să asigure aranjarea mobilierului în cel puțin două modalități: teatru și  în „U”.
Se dorește ca sesiunea de examinare să se desfășoare în aceiași locație/spațiu în care s-a desfășurat și sesiunea de formare.
1
Lotul 5 – Regiunea Sud- Vest, orașul Cluj
1
-          Sesiune de informare:
ü    Nr. sesiuni: 1 sesiune de informare
ü    Locație: Cluj
ü    Nr. participanți: aprox. 50 participanți
ü    Durată sesiuner: max. 4 ore (1/2 zi)
ü    Data de desfășurare: 3 noiembrie 2011
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sală pentru desfășurarea sesiunii de informare pentru numărul de participanți menționat anterior într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, iar locația să dispună de spații de parcare. Sala va dispune de facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se pot servi diverse produse alimentare in pauza de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune/scaune cu măsuță, o masă de conferințe pentru 5 persoane, scaune, o masă personal administrativ, cuier/e haine;
·         instalatie de sonorizare;
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial.
1
2
-          Sesiune de formare a antreprenorilor:
ü    Nr. sesiuni formare (grupe): 1 sesiune de formare
ü    Locație: Cluj
ü    Nr. participanți: aprox.26 participanți/sesiune formare
ü    Durată sesiune formare: 96 ore (8 ore/zi, 12 zile, 2 zile/weekend, 6 weekend-uri consecutive)
ü    Date de desfășurare: 15-16.10.2011; 22-23.10.2011; 29-30.10.2011; 5-6.11.2011; 12-13.11.2011; 19-20.11.2011.
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sala pentru desfășurarea sesiunii de formare pentru numărul de participanți menționat anterior  într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, precum și facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se poate servi masa și cele 2 pauze de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune cu măsuță/mese individuale/comune, scaune, birou/masă lector, birou/masă personal administrativ, cuier/e haine;
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet ;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial și va fi suficient de mare incât să asigure aranjarea mobilierului în cel puțin două modalități: teatru și  în „U”.
Pe toata durata desfășurării sesiunii de formare nu se va modifica locația spațiului în care se va desfășura această activitate.
1
3
-          Sesiune de examinare:
ü    Nr. sesiuni examinare (grupe): 1 sesiune examinare
ü    Locație: Cluj
ü    Nr. participanți: aprox. 30 participanți/sesiune
ü    Durată sesiune: 8 ore (1 zi)
ü    Data de desfășurare: 26 noiembrie 2011
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sala pentru desfășurarea sesiunii de examinare pentru numărul de participanți menționat anterior  într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, precum și facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se poate servi masa și cele 2 pauze de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune cu măsuță/mese individuale/comune, scaune, masă de conferințe pentru comisia de examinare, 2 mese pentru personal administrativ, cuier/e haine; 
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial și va fi suficient de mare incât să asigure aranjarea mobilierului în cel puțin două modalități: teatru și  în „U”.
Se dorește ca sesiunea de examinare să se desfășoare în aceiași locație/spațiu în care s-a desfășurat și sesiunea de formare..
1
Lotul 6 – Regiunea Sud- Vest, orașul Craiova
1
-          Sesiune de informare:
ü    Nr. sesiuni: 1 sesiune de informare
ü    Locație: Craiova
ü    Nr. participanți: aprox. 50 participanți
ü    Durată sesiuner: max. 4 ore (1/2 zi)
ü    Data de desfășurare: 27 octombrie 2011
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sală pentru desfășurarea sesiunii de informare pentru numărul de participanți menționat anterior într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, iar locația să dispună de spații de parcare. Sala va dispune de facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se pot servi diverse produse alimentare in pauza de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune/scaune cu măsuță, o masă de conferințe pentru 5 persoane, scaune, o masă personal administrativ, cuier/e haine;
·         instalatie de sonorizare;
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial.
1
2
-          Sesiune de formare a antreprenorilor:
ü    Nr. sesiuni formare (grupe): 1 sesiuni de formare
ü    Locație: Craiova
ü    Nr. participanți: aprox.26 participanți/sesiune formare
ü    Durată sesiune formare: 96 ore (8 ore/zi, 12 zile, 2 zile/weekend, 6 weekend-uri consecutive)
ü    Date de desfășurare: 15-16.10.2011; 22-23.10.2011; 29-30.10.2011; 5-6.11.2011; 12-13.11.2011; 19-20.11.2011.
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sala pentru desfășurarea sesiunii de formare pentru numărul de participanți menționat anterior  într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, precum și facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se poate servi masa și cele 2 pauze de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune cu măsuță/mese individuale/comune, scaune, birou/masă lector, birou/masă personal administrativ, cuier/e haine;
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet ;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial și va fi suficient de mare incât să asigure aranjarea mobilierului în cel puțin două modalități: teatru și  în „U”.
Pe toata durata desfășurării sesiunii de formare nu se va modifica locația spațiului în care se va desfășura această activitate.
1
3
-          Sesiune de examinare:
ü    Nr. sesiuni examinare (grupe): 1 sesiune examinare
ü    Locație: Craiova
ü    Nr. participanți: aprox. 30 participanți/sesiune
ü    Durată sesiune: 8 ore (1 zi)
ü    Data de desfășurare: 26 noiembrie 2011
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sala pentru desfășurarea sesiunii de examinare pentru numărul de participanți menționat anterior  într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, precum și facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se poate servi masa și cele 2 pauze de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune cu măsuță/mese individuale/comune, scaune, masă de conferințe pentru comisia de examinare, 2 mese pentru pentru personal administrativ, cuier/e haine; 
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial și va fi suficient de mare incât să asigure aranjarea mobilierului în cel puțin două modalități: teatru și  în „U”.
Se dorește ca sesiunea de examinare să se desfășoare în aceiași locație/spațiu în care s-a desfășurat și sesiunea de formare.
1
Lotul 7 – Regiunea Vest, orașul Reșița
1
-          Sesiune de informare:
ü    Nr. sesiuni: 1 sesiune de informare
ü    Locație: Reșița
ü    Nr. participanți: aprox. 50 participanți
ü    Durată sesiuner: max. 4 ore (1/2 zi)
ü    Data de desfășurare: 17 noiembrie 2011
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sală pentru desfășurarea sesiunii de informare pentru numărul de participanți menționat anterior într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, iar locația să dispună de spații de parcare. Sala va dispune de facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se pot servi diverse produse alimentare in pauza de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune/scaune cu măsuță, o masă de conferințe pentru 5 persoane, scaune, o masă personal administrativ, cuier/e haine;
·         instalatie de sonorizare;
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial.
1
2
-          Sesiune de formare a antreprenorilor:
ü    Nr. sesiuni formare (grupe): 1 sesiuni de formare
ü    Locație: Reșița
ü    Nr. participanți: aprox.26 participanți/sesiune formare
ü    Durată sesiune formare: 96 ore (8 ore/zi, 12 zile, 2 zile/weekend, 6 weekend-uri consecutive)
ü    Date de desfășurare: 15-16.10.2011; 22-23.10.2011; 29-30.10.2011; 5-6.11.2011; 12-13.11.2011; 19-20.11.2011.
ü    Serviciile furnizate vor conține:
§         Sala pentru desfășurarea sesiunii de formare pentru numărul de participanți menționat anterior  într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, precum și facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se poate servi masa și cele 2 pauze de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune cu măsuță/mese individuale/comune, scaune, birou/masă lector, birou/masă personal administrativ, cuier/e haine;
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet ;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial și va fi suficient de mare incât să asigure aranjarea mobilierului în cel puțin două modalități: teatru și  în „U”.
§         Pe toata durata desfășurării sesiunii de formare nu se va modifica locația spațiului în care se va desfășura această activitate.
1
3
-          Sesiune de examinare:
ü    Nr. sesiuni examinare (grupe): 1 sesiune
ü    Locație: Reșița
ü    Nr. participanți: aprox. 30 participanți/sesiune
ü    Durată sesiune: 8 ore (1 zi)
ü    Data de desfășurare: 26 noiembrie 2011
ü       Serviciile furnizate vor conține:
§         Sala pentru desfășurarea sesiunii de examinare pentru numărul de participanți menționat anterior  într-o locație centrală sau semicentrală accesibilă cu mijloacele de transport în comun, precum și facilități privind asigurarea unui zone/spațiu în care se poate servi masa și cele 2 pauze de cafea. 
Sala va fi dotată cu facilitățile necesare desfășurarii acestui tip de activitate, respectiv:
·         mobilier: scaune cu măsuță/mese individuale/comune, scaune, masă de conferințe pentru comisia de examinare, 2 mese pentru personal administrativ, cuier/e haine; 
·         flipchart/tabla/whiteboard;
·         permanent marker/whiteboard marker;
·         laptop;
·         videoproiector și ecran de proiecție;
·         internet;
·         instalație de climatizare.
Spatiul va fi iluminat natural și artificial și va fi suficient de mare incât să asigure aranjarea mobilierului în cel puțin două modalități: teatru și  în „U”.
§         Se dorește ca sesiunea de examinare să se desfășoare în aceiași locație/spațiu în care s-a desfășurat și sesiunea de formare.
1
 
Surse de finanțare: Achiziția se realizează în cadrul proiectului „Dezvoltarea competențelor antreprenoriale prin transfer transnațional de bune practici și formare profesională a întreprinzătorilor din România–STEPS”. Proiectul  este finanțat din următoarele surse: Contribuție publică națională – 6%, Contribuție comunitară - FSE – 94%. Cofinanțarea din Fondul Social European se face prin “Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013”. Ap.3:”Creșterea adaptabilității lucrătorilor și a întreprinderilor”, DMI 3.1 „Promovarea culturii antreprenoriale”, proiect strategic - “ Fii întreprinzător”.
Procedura pentru efectuarea achiziției: Procedura de cercetare a pietei-studiu al pietei
Criteriul aplicat: prețul cel mai scăzut
Adresa achizitorului: S.C. INSTITUTUL ROMÂN  DE CERCETĂRI ECONOMICO-SOCIALE ȘI SONDAJE-IRECSON SRL, str Franceză, nr.68, cod poștal 030106, sector 3, localitate Bucuresti, Romania, tel/fax 021.315.62.63; 021.313.20.92, adresa internet: www.irecson.ro.  
Documentația pentru ofertanți: se poate ridica, în baza unei solicitări scrise în intervalul orar 10.00-17.00, de la sediul S.C. INSTITUTUL ROMÂN  DE CERCETĂRI ECONOMICO-SOCIALE ȘI SONDAJE – IRECSON S.R.L.,  str. Franceză, nr. 68, cod poștal 030106, sector 3, localitate București, persoana de contact: Agachi Dumitra, sau apasati aici.
Pentru informații suplimentare legate de contractul de achiziție vă invităm să ne contactați la adresa achizitorului, persoana de contact Agachi Dumitra sau  prin email la adresa: mona.agachi@irecson.ro.
Data și ora limită pentru trimiterea ofertelor: 06.09.2011, ora.10.00, la sediul achizitorului.
Data și ora pentru deschiderea ofertelor: 06.09.2011, ora.12.00 la sediul achizitorului.
 

CAUTA ANUNT ACHIZITIE

Cod anunt:
Data publicarii:

Noutāţi

Seminar de informare la Tulcea

Data: 8 aprilie, 2013

Seminar de informare la Iași

Data: 8 aprilie, 2013

Seminar de informare la Tg. Jiu

Data: 25 martie, 2013

Conținutul acestui site este proprietatea Institutului Român de Cercetări Economico-Sociale și Sondaje-IRECSON și este protejat de legea copyright-ului și alte legi privind protecția proprietății intelectuale. Este interzisă copierea, descărcarea, printarea, publicarea, afișarea, procesarea, distribuirea, transferarea, traducerea, adăugarea, actualizarea, compilarea, adaptarea sau transformarea în orice formă a conținutului site-ului fără obținerea prealabilă a acordului scris din partea IRECSON.