Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Contact | Autentificare
 
HOME DESPRE STEPS PARTENERI ACHIZITII CONTACT
RO | EN
Achizitii: Anunț publicitar privind achiziția de servicii pentru evenimente

Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Anunț publicitar privind achiziția de servicii pentru evenimente
Data: 15 iunie, 2011

Obiectul contractului: Servicii de organizare de evenimente pentru anul I al proiectului finantat prin contractul POSDRU/92/3.1/S/61332
Scurta descriere a obiectului contractului: Servicii de organizare evenimente de formare și informare desfășurate pe durata primului an de proiect. Evenimentele constau in: 2 sesiuni de transfer de bune practici, 3 sesiuni de informare si o sesiune de formare. Serviciile constau in: asigurare rezervare cazare pentru lectorii /experti ce vor susține sesiunile de formare, asigurare rezervare cazare pentru participanții care au reședința în alt oraș decât cel în care se derulează sesiunea de formare (de preferat în aceeași locație cu locația în care se derulează cursul), catering (masă prânz, masă seară, pauze cafea), locație eveniment (sală, suport IT, suport prezentare, Internet)
Surse de finanțare: Achiziția se realizează în cadrul proiectului „Dezvoltarea competențelor antreprenoriale prin transfer transnațional de bune practici și formare profesională a întreprinzătorilor din România–STEPS”. Proiectul este finanțat din următoarele surse: Contribuție publică națională – 6%, Contribuție comunitară - FSE – 94%. Cofinanțarea din Fondul Social European se face prin “Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013”. Ap.3:”Creșterea adaptabilității lucrătorilor și a întreprinderilor”, DMI 3.1 „Promovarea culturii antreprenoriale”, proiect strategic - “ Fii întreprinzător”.
Procedura pentru efectuarea achiziției: Procedura competitiva
Criteriul aplicat: prețul cel mai scăzut
Adresa achizitorului: S.C. INSTITUTUL ROMÂN  DE CERCETĂRI ECONOMICO-SOCIALE ȘI SONDAJE-IRECSON SRL, str Franceză, nr.68, cod poștal 030106, sector 3, localitate Bucuresti, Romania, tel/fax 021.315.62.63; 021.313.20.92, adresa internet: www.irecson.ro.   
Documentația pentru ofertanți: se poate ridica, în baza unei solicitări scrise în intervalul orar 10.00-17.00, de la sediul S.C. INSTITUTUL ROMÂN  DE CERCETĂRI ECONOMICO-SOCIALE ȘI SONDAJE – IRECSON S.R.L.,  str. Franceză, nr. 68, cod poștal 030106, sector 3, localitate București, persoana de contact: Agachi Dumitra, sau apasati aici.
Pentru informații suplimentare legate de contractul de achiziție vă invităm să ne contactați la adresa achizitorului, persoana de contact Agachi Dumitra sau  prin email la adresa: mona.agachi@irecson.ro.
Data și ora limită pentru trimiterea ofertelor: 27.06.2011, ora.12.00, la sediul achizitorului.
Data și ora pentru deschiderea ofertelor: 27.06.2011, ora.14.00 la sediul achizitorului.



CLARIFICARI :
 
 
I. Referitor la datele de desfasurare a evenimentelor facem urmatoarele precizari:
 
Evenimentele se vor desfasura dupa cum urmeaza :
1. Transfer de bune practici multiplicatori :
15-17/07/2011
22-24/07/2011
 2. Seminarii de informare
- Bucuresti : 7 octombrie 2011 si 25 noliembrie 2011
- Calarasi  11 noiembrie 2011
3. Sesiune de formare:
Bucuresti
15-16 oct 2011; 22-23 oct 2011; 29-30 oct 2011; 5-6 noi 2011; 12-13 noi 2011; 19-20 noi 2011
 
II.  La solicitarile de mai jos, am furnizat urmatoarele raspunsuri:
 
1. Care va fi aranjamentul pentru sala de conferinta ?
Raspuns:
Acestea sunt detalii care se vor stabili ulterior incheierii contractului cu unul dintre ofertanti. In principiu aranjament tip cinema  pentru seminariile de informare, iar pentru sesiunile de formare probabil gen sala de conferinte (cu scaune cu masuta).
 
2. La ce se refera suportul de prezentare ?
Raspuns:
Suportul de prezentare se refera la : internet, videoproiector, ecran de proiectie , flipchart, laptop
 
III. La urmatoarele solicitari, am furnizat urmatoarele raspunsuri:
 
1. Perioada si numarul exact de persoane care necesita cazare  la hotel in Bucuresti pentru fiecare eveniment
Raspuns: 
Sunt 3 puncte principale in specificatiile tehnice.
 
 La punctul 1 se doreste ofertarea a doua optiuni  de cazare respectiv Bucuresti sau Valea Prahovei intr-una din cele 3 statiuni ( Predeal, Sinaia, Busteni)
 
Pentru Bucuresti  25 persoane  x 2 sesiuni - locuri de cazare. Perioada de incepere imediat dupa semnarea contractului ( referitor la datele la care vor avea loc evenimentele s-a raspuns la punctul I).
Pentru Valea Prahovei   27  persoane x 2  sesiuni- locuri de cazare. Perioada de incepere imediat dupa semnarea contractului ( referitor la datele la care vor avea loc evenimentele s-a raspuns la punctul I).
Pentru participanti se doreste doar rezervare de locuri de cazare (plata acestora intrand in atributia achizitorului)
 
 Facem mentiunea ca in conformitate cu hotararea privind cheltuielile eligibile in cadrul proiectelor finantate prin POSDRU, pentru cazare, unitatea hoteliera nu trebuie sa aiba mai mult de 3 stele iar tariful pentru cazare/zi cu mic dejun inclus trebuie sa fie de maxim 300 lei in regim de camera single.  
 
2. Certitudinea ca in orasul Calarasi aveti nevoie doar de sala de conferinta si catering, fara cazare
Raspuns:
Pentru Calarasi, nu se doreste  spatii de cazare ci doar sala si catering.
 
3. Posibilitatea ca in calitate de hotel participant din Bucuresti sa subcontractam un hotel din orasul Calarasi intrucat, in caietul de sarcini nu se permite divizarea pe loturi. 
 Raspuns:
In calitatea dumneavoastra de  prestator de servicii pentru evenimente puteti subcontracta inchirierea salii+ cateringul unui tert din zona respectiva. Factura dumneavoastra va fi catre noi pentru serviciile pentru care incheiem contract in conditiile si la calitatea celor stipulate in contract.
 
IV La solicitarile de mai jos, am furnizat urmatoarele raspunsuri:
 
 1.Referitor  la punctul 1 din specificatiile tehnice se doreste raspuns la urmatoarele intrebari:
 
- Se doreste ofertarea a doua optiuni de locatie: Bucuresti si Valea Prahovei?
Raspuns
Da, se doreste ofertarea a doua optiuni de locatie 
 
-   Cate nopti de cazare ?
Raspuns
3 nopti de cazare – duminica se termina sesiunea si multiplicatorii vor pleaca catre casa.    
Cazare: joi-vineri; vineri-sambata; sambata-duminica
 
2.Referitor  la punctul 2 din specificatiile tehnice se doreste raspuns la urmatoarea intrebare:
 
        - Necesita cazare  pentru 4 ore de seminar ?
       Raspuns:
      Nu, nu necesita cazare        
 
3.Referitor  la punctul 3 din specificatiile tehnice se doreste raspuns la urmatoarea intrebare:
 -  Cate persoane se vor caza in Bucuresti?
 
Raspuns
      Nu estimam sa avem cursanti din alte zone ale tarii, nu este necesara rezervarea de spatii de cazare

CAUTA ANUNT ACHIZITIE

Cod anunt:
Data publicarii:

Noutāţi

Seminar de informare la Tulcea

Data: 8 aprilie, 2013

Seminar de informare la Iași

Data: 8 aprilie, 2013

Seminar de informare la Tg. Jiu

Data: 25 martie, 2013

Conținutul acestui site este proprietatea Institutului Român de Cercetări Economico-Sociale și Sondaje-IRECSON și este protejat de legea copyright-ului și alte legi privind protecția proprietății intelectuale. Este interzisă copierea, descărcarea, printarea, publicarea, afișarea, procesarea, distribuirea, transferarea, traducerea, adăugarea, actualizarea, compilarea, adaptarea sau transformarea în orice formă a conținutului site-ului fără obținerea prealabilă a acordului scris din partea IRECSON.